יום שני, 24 בנובמבר 2014

הפוסט הראשון שלי

היי לכולם :)
קוראים לי עינב אבנד ואני לומדת בכיתה ח' בחטיבת שז"ר.
השנה נאמר לנו שאנו מתחילים להתנדב בכל מיני מקומות שנבחר.
אני בחרתי וקיבלתי גני ילדים ואני הולכת להתחיל להתנדב בגן דובדבן.
אני מאוד מתרגשת ונרגשת להתחיל.
לדעתי תרומה זאת מאוד  , גם אם היא קטנה היא בכל זאת תורמת לזולת !
אני מתנדבת שם עם חברה בשם עדי בן משה ואנחנו מחכות שזה יתחיל .
אני יספר פה בבלוג על הפגישות שלי בגן ועל כל מה שאני עוברת וחווה במשך השנה הזאת של ההתנדבות .
מקווה שתקראו ושתהיה שנה מוצלחת וכיפית!

3 תגובות:

ב- 8 בדצמבר 2014 בשעה 12:21 , Blogger Unknown ציין...

תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

 
ב- 4 בינואר 2015 בשעה 1:38 , Blogger Unknown ציין...

1,2,3 ניסיון

 
ב- 4 בינואר 2015 בשעה 10:30 , Blogger תבונה ורגישות ציין...

עינב יקרה,
אני שמחה לראות כי את שמחה ומתרגשת לקראת ההתנדבות, וכי את מבינה את חשיבות התרומה לקהילה.
בטוחה שתתרמי מהמחויבות האישית לפחות כפי שתתרמי.
מאחלת לך שנה משמעותית והצלחה!

 

הוסף רשומת תגובה

הירשם תגובות לפרסום [Atom]

<< דף הבית